Recreantentoernooi 2023

Ook dit jaar 2023 hebben we weer een geslaagd recreantentoernooi mogen houden.
Na 3 goed bezochte avonden hebben we weer ruim 80 teams mogen verwelkomen en laten schieten.
Jong en oud waren weer goed vertegenwoordigd.
Ook de gezelligheid in de kantine met een hapje en drankje waren niet te missen.
Daarnaast heeft het rad van avontuur weer overuren gedraaid en zijn er leuke maar vooral lekkere prijzen van o.a. Slagerij Boeve en Bakker Piet uitgereikt.

De uitslagen vind u hier.

Ook enthousiast geworden in de schietsport?
U bent ieder maandagavond van harte welkom vanaf 19:30 op onze clubavonden om kennis te maken met deze sport.
Onze leden helpen u graag.

Start seizoen 2021-2022

Inmiddels zijn we weer begonnen met schieten op de maandagavonden. Na een lange sluiting door de corona pandemie hebben we met enige maatregelen de vereniging weer kunnen openen. We hopen er weer een gezond, gezellig en sportief seizoen van te maken.

Ook nieuwe leden zijn weer van harte welkom. Wij kunnen hier op een verantwoorde manier instructie en training geven aan beginnende en ervaren schutters.  Graag van tevoren even laten weten als je wilt komen. Dit kan via het contactformulier of door te bellen met een bestuurslid of de wedstrijdleider.

We hopen u graag te zien bij onze mooie vereniging in Elspeet.

SV De Valk

Recreantentoernooi 2020

Ook dit jaar willen we weer een mooi recreantentoernooi verzorgen. Een leuk evenement waar recreanten de verborgen schiettalenten kunnen laten zien. Daarnaast is er ook veel gezelligheid in de kantine met heerlijk eten en drinken en het Rad van Avontuur.

Kom langs op donderdag 28 februari, 5 maart of 6 maart en ervaar het zelf. Schrijf je nu in via het inschrijfformulier en stuur deze door naar info@svdevalk.nl.

Recreantentoernooi Inschrijfformulier 2020

Open wedstrijd Grand Prix en Veluwe Troffee SV De Valk 2020

De schietsportvereniging Sv de Valk nodigt u ook dit jaar uit om deel te nemen aan de "Open nationale schietwedstrijd Luchtgeweer en Luchtpistool 2020''

De wedstrijden zullen worden gehouden op 7 t/m 11 januari  in ons clubgebouw aan de Ploegweg 65 te Elspeet.

Deze Open Wedstrijd geldt tevens voor de Veluwe Trofee en Nationale Grand Prix.

En word geschoten op elektronische banen van DISAG

(Rerserveren via Baanplanner verplicht!!!)

Nederlandse Kampioenschappen 2019

Eind juni 2019 hebben de Nederlandse kampioenschappen luchtgeweer plaatsgevonden in Arnhem.
4 schutters van SV De Valk hebben hieraan deel mogen nemen.
Zij hebben ook hier weer prachtige resultaten neer mogen zetten.

Bij de senioren heren hoofdklasse behaalde André ten Voorde een prachtige 4e plaats in de finale.

Bij de junioren A heren werd Egbert Woudenberg 3e en haalde daarmee een bronzen medaille binnen.
Maarten Noordijk werd 6e en Dinand Koetsier die d.m.v een wildcard deel mocht nemen aan zijn 1e NK werd 8e in de finale.

Daarnaast zijn deze drie schutters ook nog eens NEDERLANDS KAMPIOEN geworden met het team junioren A heren op het NK teams.

Ook twee trainingsvrienden van SV De Valk hebben mooie resultaten neergezet.
Iris Groenenboom werd 2e bij de senioren dames hoofdklasse en Laura Lefering werd 3e bij de junioren A dames. Beide hebben dus een medaille weten te bemachtigen.

Uitslagen recreantentoernooi 2019

In maart 2019 hebben we weer een geslaagd recreantentoernooi gehouden. Ook dit jaar hebben weer veel groepen meegedaan. Allen hartelijk dank daarvoor.

Hopelijk zien wij u volgend jaar weer terug.

Uitslagen open wedstrijd SV De Valk 2019

In januari hebben wij een open wedstrijd georganiseerd. Dit was de 2e wedstrijd van de Veluwetrofee. Naast SV de Valk doen SV Soranus uit Wekerom en SSV De Berkelschutters uit Borculo hier aan mee. De uitslagen van al deze drie wedstrijden zijn te vinden op de site van SES Nederland

Feestje organiseren?

Dan kun je bij SV de Valk een schietwedstrijdje houden.
±1½uur voor € 2,50 per persoon.
Voor jongens en meisjes.
Voor meer informatie neem contact op met A. ten Voorde
op nr. 0623187990 of via contact.