Lid worden?

Vind u het leuk om kennis te maken met de schietsport? De deuren van onze vereniging staan op maandagavond vanaf 19:30 uur voor u open.

U wordt bij SV de Valk door ervaren schutters begeleid met het schieten.

Lid worden bij onze vereniging kan vanaf 12 jaar.

Voorafgaand aan uw lidmaatschap heeft u een gratis proefperiode van 3 maanden. De duur van een lidmaatschap is minimaal 1/2 jaar.

Het opzeggen van uw lidmaatschap kan per 1 januari of per 1 juli.

Wanneer u lid wordt van onze vereniging word u ook automatisch lid van de KNSA. Met dit lidmaatschap kunt in binnen- en buitenland meedoen aan wedstrijden.

Ook krijgt u meerdere keren per jaar de magazine Schietsport thuisgestuurd. Hierin vind u interessante berichten over de schietsport.

Contributie:

Senioren (vanaf 18 jaar)

€25,- per kwartaal (€100,- per jaar)

éénmalig inschrijfgeld €25,-

Junioren (12 t/m 17 jaar)

€12,50 per kwartaal (€50,- per jaar)

éénmalig inschrijfgeld €5,-

Kortingsactie!

Elk derde gezinslid betaalt 50% van de contributie per kwartaal.

(prijswijzigingen voorbehouden)

Junioren

Wij van SV de Valk hebben speciaal aandacht voor jeugdschutters. Dit geeft hun de mogelijkheid extra trainingen te volgen onder begeleiding van ervaren schutters en trainers. Elke eerste maandag van de maand word er voordat de clubavond begint vanaf 19:00 training gegeven. Ook is het mogelijk om op andere dagen te trainen. De KNSA heeft speciaal voor de junioren een competitie waaraan je mee kunt doen. deze competitie wordt elk seizoen afgesloten met een landelijke finaledag.

Indeling leeftijdscategorie

De KNSA hanteert een eigen indeling bij de junioren als het gaat om leeftijd. Bij de KNSA ben je daarom ook junior tot je 21e. Internationaal zijn deze regels echter weer anders.

De KNSA heeft de junioren opgesplitst in de categorieën junioren A t/m junioren D.