Open wedstrijd Veluwe trofee 2024 SV De Valk

Ook in 2024 organiseert SV de Valk weer een open wedstrijd die tevens voor de Veluwe trofee meedoet. Deze wedstrijd is 9 tot 13 januari 2024.

Open wedstrijd Veluwe trofee 2023 SV De Valk

Ook in 2023 organiseert SV de Valk weer een open wedstrijd die tevens voor de Veluwe trofee meedoet. Deze wedstrijd is 10 tot 14 januari 2023.

Finaledag Veluwe trofee 2022

Op 25 juni 2022 werd de finaledag van de Veluwe trofee 2022 gehouden bij SV De Valk.

Hieraan hebben 7 geweer en 4 pistoolschutters deelgenomen.

na een kwalificatie serie van 40 schoten hebben zij allemaal een finale geschoten.

Hieronder de uitslagen van de kwalificatie met bijbehorende Veluwe trofee punten en de finales van luchtgeweer en luchtpistool.

Open wedstrijd Veluwe trofee 2022 SV De Valk

Ook in 2022 organiseerd SV de Valk weer een open wedstrijd die tevens de 3e ronde van de Veluwe trofee is. Deze wedstrijd is op donderdag 2, vrijdag 3 en zaterdag 4 juni 2022.

Programmaboekje:

Open wedstrijd 2020

Ook in 2020 doet SV de Valk weer mee met het organiseren van een wedstrijd. Vanaf dinsdag 7 tot en met zaterdag 11 januari zal er een open wedstrijd gehouden worden. Deze wedstrijd is ook een onderdeel van de GrandPrix en de Junioren Competitie.

Programmaboekje:

AK Utrecht, Zuid-Flevoland en t'Gooi

Dit jaar organiseren wij ook het afdelingskampioenschap voor de regio Utrecht, Zuid-Flevoland en t'Gooi. Deze wedstrijd zal worden gehouden op 7 en 8 februari 2020 Bij SV De Valk in Elspeet.

Voor meer info zie hieronder het programmaboekje.